HP Darcy, The Horse Whisperer

SaveMe Oh: zijn die lelijke paardendingen van jou?

bibi Kling: pardon

SaveMe Oh: die Pocahontas rommel

bibi Kling: w8 eens ff ik kom

SaveMe Oh: of is het my little pony?

SaveMe Oh: is HP geflipt?

SaveMe Oh: dat ie dit aan de muur hangt?

bibi Kling: jah euh zeg et mij nu ma

bibi Kling: want had et druk

SaveMe Oh: met pony borstelen?

SaveMe Oh: wat moet die rommel hier?

bibi Kling: die rommel is toevallig van mij

SaveMe Oh: ja, daarom bibi Kling: en iedereen heeft zo zijn mening

SaveMe Oh: hoe kun je in godsnaam zoiets lelijks in elkaar flansen?

SaveMe Oh: je houdt vast ook van line dansen?

SaveMe Oh: en tipi”s?

bibi Kling: euhm nee

bibi Kling: en euh wille we wel beetje vriendelijk blijve aub

SaveMe Oh: heeft ie dit van je gekocht?

bibi Kling: nee

bibi Kling: hij heeft me dit gevraagd

SaveMe Oh: of wilde hij seks?

bibi Kling: hoezo dat nu

SaveMe Oh: ik kan me niet voorstellen dat hij dit vrijwillig hier neerhangt

bibi Kling: seg ma ik herriner me dat HP een avi wouw met oh er achter

SaveMe Oh: natuurlijk, wie niet?

bibi Kling: wel toeval vind je ook niet

SaveMe Oh: ja, kijk eens naar mijn TAG, blondie

SaveMe Oh: toevallig he

SaveMe Oh: ?

SaveMe Oh: nou, je neukt hem maar lekker

SaveMe Oh: ik hoef geen ouwe mannen met een snor

bibi Kling: heb ge wat tege mij ofzo

SaveMe Oh: maar die paardenrommel doet pijn aan de ogen

SaveMe Oh: ben je ook nog Belg?

bibi Kling: jah

bibi Kling: heb ge probleem mee mss

SaveMe Oh: of kun je gewoon nog niet zo lang schrijven?

bibi Kling: ik heb het toevallig wel druk hoor

bibi Kling: ben nie alleen na u aant luiste

SaveMe Oh: vast

bibi Kling: luistere

SaveMe Oh: domme blondjes hebben het altijd druk

bibi Kling: dom blondje pardon kijk eens na u zelf hoe ziet gij uit

SaveMe Oh: hoe oud ben je?

bibi Kling: gaat u niks aan

bibi Kling: vraag ik toch ook nie

SaveMe Oh: ik ben 83

SaveMe Oh: mag iedereen weten

bibi Kling: kweet nie ma volgens mij zeit gij HP ofzo

SaveMe Oh: nog een domme blonde

tammy Verwood: en hier is dietweede domme blonde

tammy Verwood: heb je wat

bibi Kling: seg lesbi ofzo gij

SaveMe Oh: is dit je blonde ponymaatje?

bibi Kling: oh jezus mens doe niet zo kinderachtig

tammy Verwood: wat moet jij eigenlijk

SaveMe Oh: van de Jannes fanclub?

bibi Kling: NEE

SaveMe Oh: ik wil die lelijke paarden hier weg

tammy Verwood: bekijk je zelf eens even wil je

SaveMe Oh: ik zie er in ieder geval niet uit als een domme poedel

bibi Kling: nee een die is blijve hange in de jare stilleke

bibi Kling: stillekes*

tammy Verwood: nee jij ziet er uit als een bajes klant

tammy Verwood: ook nog duwen

SaveMe Oh: koop die paardenrommel aan de muur, dan kan het weg

tammy Verwood: weet niet wie je bent maar hou hier nou maar even mee op

SaveMe Oh: dat maak ik zelf wel uit

SaveMe Oh: dit land is van mijn groep

SaveMe Oh: blondie

SaveMe Oh: of kun je niet lezen

tammy Verwood: ja jij wel kom bibi zijn naar np

SaveMe Oh: sorry, ik spreek geen dialect

tammy Verwood: wil niets met die te maken hebben

bibi Kling: nee zo dom ben je ook nog

SaveMe Oh: wegwezen

SaveMe Oh: van mijn land af

tammy Verwood: jij bent een opgefokte ………………..

bibi Kling: ik ben ook Dial VIP

bibi Kling: dus ik mag hier ook kome

SaveMe Oh: belgische vips tellen niet, die zijn voor de schoonmaak

bibi Kling: oh ja gij wel chinees man

SaveMe Oh: japans

bibi Kling: das et zelfde

bibi Kling: met die stomme spleet ogen

10 thoughts on “HP Darcy, The Horse Whisperer

  1. Erg knap van je SaveMe Oh, dat je een aanstormend talent van 16 jaar zo de grond in kan trappen. Wat maakte jij toen je 16 jaar oud was?

    Ik ga er maar even van uit dat je je vergist hebt? Als talent-scout vind ik Bibi Kling een leuke en vooral aardige nieuwkomer 🙂 Dat het begrip ‘aardig’ niet in jouw vocabuliare terug te vinden is ligt echt niet aan jou SaveMe, maar aan je opvoeding,…

  2. Als jij 16 jarige talenten gaat scouten om hun paardenrommel weet ik wel hoe laat het is. Ik zal me snel over haar ontfermen voor het te laat is.

    • meen je dat nu save me ga je je echt ontferme over mij ,, zal wel zien of ik dat toe laat ,, maar toch bedankt voor de moeite dan.

      • Natuurlijk, schat. Of dacht je dat ik je achter liet in de smoezelig handen van die ouwe vent. Na de vakantie krijg je een volledige bijscholingscursus in echte kunst. Kunnen die mislukte paarden bij de vuilnis. En HP er bij eventueel. Is je moeder ook weer veilig.

  3. Girl I check ya page after 2 months and it’s in another language
    Did u give up on us American poodles!!

    • No, Darling, just this one exception, this is about blond Dutch ponies. They are just as dumb as the american blonde poodles so I was to lazy to translate all.
      And when you learn to use the scroll wheel you would have figured that out yourself…but hey, are you not blonde yourself?

  4. Girl use google translator Tisk Tisk Tisk Lazy Pants!
    No I’m a brunett LOL I just said that cawz u alway call us Americans that.

  5. i refuse to use the damn translators in internet. those silly things never work good… can you please send me the short resume of all that blablabla

Leave a Reply

