As Cheap As Possible

Roxy needs the attention so today it’s named MinkaPurple!

MinkaPurple: Save Me oH you’re not rYa’ll standin around waiting for Saveme Oh to become relevent lol

SaveMe Oh: Learn to write first

MinkaPurple: I’m drunk on your great art! i can’t see straight.

SaveMe Oh: That’s good, getting drunk is the only escape

MinkaPurple: Your art is a cheap temporary non high

SaveMe Oh: As cheap as possible, it leaves no footprints when its cheap

MinkaPurple: well free, I didn’t pay to come here, but you’re wasting time, so I guess that’s payment

SaveMe Oh: I love wasting time

9Volt Borkotron: I’ve heard that time is money

SaveMe Oh: My favourite business, wasting time

9Volt Borkotron: i think that it more like time is myocardium

Serra Qendra: Let us all Be what we need to be

SaveMe Oh: and in such good company is a win win

MinkaPurple: Old your lemmings are wasting their time here waiting for you to do something, but nothing is happening.

SaveMe Oh: I need to be your saviour

MinkaPurple: LOOl From what?

SaveMe Oh: That doesn’t matter

MinkaPurple: mediocrity, you’re not mediocre

MinkaPurple: 9Volt needs his head drilled cause he thinks you’re controversial. Maybe that could be your next ‘art’ thing. Call it ‘Drilling Heads’.

SaveMe Oh: Which of his heads we are speaking of?

MinkaPurple: I don’t speak your language

9Volt Borkotron: i am merely a witness to controversy

MinkaPurple: controversy?? hahahaha Saveme Oh is just an old dude on welfare.

Serra Qendra: hit the derender button if you don’t wanna look at something Minka

Morlĭ: Peace please

MinkaPurple: Ya’ll think you’re ‘artists’. You’re so desperate for entertainment that you bring out ole man Save Me Oh.. LOL

Daddio Dow: shut up, Minka

Serra Qendra: chill babeeeeee

SaveMe Oh: OMG, i am so offended now

Daddio Dow: I mean Traci. oops

MinkaPurple: aaww, I’m sorry old man

SaveMe Oh: don’t ruin my wheelchair

Serra Qendra: do you know how to derender?

MinkaPurple: Your fat disabled ass ruined it, don’t blame me

serra Qendra: fix the problem don’t moan

MinkaPurple: Takes a baseball bat to fat ole man Save Me Oh’s knees. SaveMe Oh’s fallen out of his wheelchair.. no one to help him, cause he lives alone in one room. He’ll die and no one will know or care, or notice cause the ‘art’ never was.

SaveMe Oh: so?

Daddio Dow: How’s that ban list coming, Traci?

MinkaPurple: Oh! There he is!!! yaaa, he made it back to the chair! Yay! Save me Oh LIVES!!

Morlĭ: Enough guys. Let’s enjoy the music

MinkaPurple: am I gonna make it to your blog? oh no… that’s right I won’t cause this ain’t STOLEN CONTENT. Whirli Placebo ain’t lying. lol

MinkaPurple: Save me oh is thief troll. But just a troll to people who are easily trolled. 9Volt thinks you’re controversial. he gets a hard on when he sees your trannie ass

Serra Qendra: who’s the troll now?

MinkaPurple: you should partner and build stupid cows standing in a field together

SaveMe Oh: There is a lot of anger, you want to talk about it?

MinkaPurple: is that all you got? LOLOL you suck at taking the dick trannie. But you’re on a platform for other disabled trannies who are easily impressed.

Morlĭ: Seriously stop both

MinkaPurple: where’s the challenge? you pseudo piss christ

Morlĭ: Jade is playing

MinkaPurple: Jade ain’t fucking ‘playing’??? an instrument?? No… the trannie is just pushing buttons.. or clicking on a box. I see your heads coming out of all your asses… nice view

Morlĭ: enough

SaveMe Oh: The alt of Roxy is not longer hiding, didnt know she was still around

Morlĭ: Now let’s just enjoy

SaveMe Oh: Who wasn’t enjoying????

Derender That Asshole

DJ Betty Boo wanted some adrenaline, really???

SaveMe Oh: Why are we in a silly box? who had the need to use virtual bricks?

Cherry Manga: I have visuals for the bricks

SaveMe Oh: I should drop a brick on your head, this demands a large cover up!

Cherry Manga: Don’t tease my claustrofobia

SaveMe Oh: No cloister anymore, what a relief.

Betty Tureaud: Derender that asshole

SaveMe Oh: Betty, what a language

Cherry Manga: I’m making softer visuals… 😉

Betty Tureaud: I cant see anything

SaveMe Oh: You have to push the stop and play button, why you need to see something?

Betty Tureaud: Ok I go, goodbye

SaveMe Oh: Leave the music on Betty

Betty Tureaud: Fuck you SaveMe Oh

SaveMe Oh: When?

Cherry Manga: Save be good

SaveMe Oh: Wear a mask. I am always good

Cherry Manga: nope you’re starting too hard

SaveMe Oh: You forced us in a brick box

Betty Tureaud: she go or I go

Cherry Manga: Just derender Save….if you don’t want to see her

Jadeyu Fhang: Mute saveme

Cherry Manga: Or me if you don’t want to see my cute stuff^^

Aneli Abeyante: You can block also lol

SaveMe Oh: We can ask Ultralight as a stand in? Betty, play some music

Betty Tureaud: No

SaveMe Oh: Otherwise we, virtual artists, cant improvise as we react on you

Betty Tureaud: i cant see anything

Cherry Manga: I prepared Betty colors stuff…. 😀

Betty Tureaud: I am not playing with your stuff SaveMe Oh, that was not the deal.

Cherry Manga: Come on Betty, derender Save

SaveMe Oh: Deal????? What deal????? Didnt know we had a deal Betty? Do I need to make deals with you??? Since when? So you can push stop and play buttons? I thought you had derender me for years? OMG. you view in secret what I do? I am flattered.

Jadeyu Fhang: What happened ???

SaveMe Oh: Do you have a nice virus song or you prefer another image? I am very flexible. Normally faster than any DJ as I am prepared. What you want? Bambi? Abstract? Kitsch?

Betty has left the building

SaveMe Oh: Jade, maybe you have to take over, the crowd is waiting

Gitu Aura: Where is Betty?

Jadeyu Fhang: Betty left

SaveMe Oh: I said Boo and she run!

MakeHuman Software

Betty Tureaud: The end is soon coming for my landgrand in the HEA project, so i will make a little party with my favorite music. Come and have a little fun

Jadeyu Fhang: i can’ttttttttttt i spin todayyyy

SaveMe Oh: i can’ttttttttttt im banned todayyyy

Betty Tureaud: hope to see some friends here 🙂

SaveMe Oh: I am your friend Betty, but from your side it never shows and Tansee prefers to be the old Solo Mornington adept

Tansee: Love you SaveMe!

Willem Koba: I never get real love from you all

SaveMe Oh: You are just a copy bot

Tansee: Oh I would love you willem 🙂

SaveMe Oh: Do you kiss your dictator and owner Hann(ibal) also like that Tansee?

Tansee: Only you SaveMe

Roxy Gellar: Why on earth would you include SaveMe Oh in a conference call?

Aruba DeCuir: I cant come tonight

SaveMe Oh: Aruba and Roxy in one chat OMG, the losers army is on the loose. Betty, did you steal the chess from Cherry Manga btw?

Betty Tureaud: no lol

SaveMe Oh: Or is it a homage? To copy it?

Aruba DeCuir: As mean as always – when do you get tired of insulting people?

Betty Tureaud: lol its total homemade but thanks fore the compliment

Aruba DeCuir: Or maybe just grow up?

SaveMe Oh: I never insult Betty, she is my friend. With no artistic qualities, but anyway…Home-made in Blender? Did Willem borrow you the dolls? He always does my supply

Willem Koba: nooo lol

SaveMe Oh: When I want a doll I call Willem

Aruba DeCuir: Dutch drama

SaveMe Oh: He is a great copycat and we Dutch love cheap

Willem Koba: yes the best there is 🙂

SaveMe Oh: Isn’t it Willem? How much dolls you sold to Betty? Or are these secondhand Cherry dolls?

Betty Tureaud: No i made them in Makehuman software, pretty easy to do, try yourself

SaveMe Oh: MakeHuman software….hahaha, now I know how Adam and Eve were made. I dont try myself, I just order Willem to deliver them

Willem Koba: Lazy

SaveMe Oh: And the I glue them together, 1 min work, Should I arrange openings after every minute I glue something together?

Willem Koba: lol 4 dj at the same time

SaveMe Oh: Willem, do you have Tansee and Mandel Solano dolls? I need them for a Valentines project and forget the DJ’s, they just put the start button on their Spotify

Willem Koba: lol noo im with your friends linden bizzy now SaveMe

SaveMe Oh: To close Sansar? Or you mean my Linden friends?

Willem Koba:yes haha

SaveMe Oh: I told Ebbe to hurry up

Willem Koba: I think i can clean up the Amsterdam sims so i have time for your puppets

SaveMe Oh: I will help you, is Fredje still in the secret protection program?

Willem Koba: yep

SaveMe Oh: So we better not tell she is hiding with Kake Broek? I would love to help you clean up Amsterdam. We could put Rotterdam there.

Willem Koba: yes if fredje answer me

SaveMe Oh: I will tell Kake to let her make one phone call

Willem Koba: yes do that 🙂

SaveMe Oh: He must untie the ropes first.